Tuesday, March 24, 2009

lamer tak amik gambo cam gini! :P


meh sinih duduk rapat rapat nak citer sikit... hehehe sebenarnyer miss ina nih dah lamer gak memodelkan diri kat area jb n singapore... i dah kenal dier dlam 6tahun ader lah jugak...selalu gak dier buat catwalk kat semua pelusuk jb nih.. kire famous lah jugak...satu hari nih tergerak lah hati nak tengok portfolio dier kan... mesti gerek ! :P

mati lah sem,ua gambo bridal pose ala ala manja di tasik jiwa... hahahah

so i pun offer miss ina buat portfolio berbayar... dia bayar la hahah.. merasai pengalaman mengambil gambo selain dari bridal foto yg ala ala gadis melayu terakhir itew... ewww....

mudahahn mudahan ngan gambo baru nih dpt lah dier lebar sayap kat serata malaysia plak... :P


GIA photography model: ina banos make-up: giebam photographer: giebam Location: GIA STUDIO

p.s: mak doakan ko nyah! :P

No comments:

Post a Comment